۱۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۳:۵۹

هاشم‌زاده در گفتگو با مهر:

لغو بازی با برزیل ناراحت کننده بود/ در تیم ملی دستیار اول و دوم نداریم

لغو بازی با برزیل ناراحت کننده بود/ در تیم ملی دستیار اول و دوم نداریم

مربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: با وجود اینکه لغو دیدار تدارکاتی با برزیل در تورنمنت امارات برایمان ناراحت کننده بود ولی حضور بازیکنان با تجربه در اردوی تیم ملی کمک زیادی به سایر ملی پوشان کرد.

محمد هاشم زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین شرایط تیم ملی فوتسال قبل از اعزام به تورنمنت چین با بیان مطلب فوق اظهار کرد: خوشبختانه تیم ملی در وضعیت خوبی است. با وجود اینکه لغو دیدار تیم ملی فوتسال با برزیل در امارات ناراحت کننده بود ولی حضور بازیکنانی مثل علی اصغر حسن زاده، حسین طیبی، فرهاد توکلی و علیرضا صمیمی به سایر ملی پوشان کمک زیادی کرد.

وی افزود: بازیکنان جوان با حضور بازیکنان بزرگسال انگیزه بیشتری داشتند. باید از لطف چهار بازیکنی که مدتی در تمرینات ما بودند تشکر کنیم.

مربی تیم ملی همچنین در خصوص اضافه شدن محمد ناظم الشریعه به کادر فنی تیم ملی تاکید کرد: ایشان یکی از مربیان خوب و با اخلاق فوتسال ماست. قبلا هم گفته بودم تیم ملی برای شخص خاصی نیست و هر فردی که بتواند باید به تیم ملی کمک کند.

هاشم زاده در پایان درباره بحث دستیار اول و دومی در تیم ملی فوتسال با حضور ناظم الشریعه، گفت: در تیم ملی دستیار اول و دوم نداریم. همه در یک مجموعه و برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم و این موضوعات هیچ معنایی ندارد.

کد خبر 2327409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha